Pigg

Okej nu ar jag utvilad igen. :p Resan gick bra sista flyget pa 14 timmar va sjukt segt och jag fick ont i svanskotan men planet mellan bryssel och abu dhabi va kalas!! Blev uppgraderad till buissnes class sa jag hade en stol som man kunde falla ner sa de blev en sang och sa fick jag champange och jordgubbar innan vi lyft. Sa himla skont, i framtiden sa ska jag nog kanske lagga ner de extra pengarna for en buissnes class latt vart tror jag om man ska pa en lang resa. :)

Idag har de vart sjukt varm +44 grader i solen va de nyss men nu har de borjat blasa och de sags att aska ar pa vag in men de ar fortfarande ca 30 grader sa de ar skont. Har vart runt i wollongon med pappa och shoppat lite ett par solbrillor och ett par battre skor. Sen va vi ner till stranden for att kika, valdigt fin strand sa dar kommer jag ligga imorgon och vadret tillater. x) Har oxa skaffat Australien nummer och en bank kort.
Ska ringa Gabbi ikvall for att hora nar resan norrut ska borja och lite sant. Men de ar sa sjukt harligt att vara har! Lite konstigt kanns de men som hemma anda. :) Onskar att ni oxa kunde vara har for att uppleva de har! :)
Just nu sa spelar pappa musik och skalar rakor, men nu ska jag satta mig i solen som kom just fram igen och lyssna pa twilight 3an. :)
Och JA jag kanner mig som en albino! Huvva va javla blek man igentligen ar, man marker inte de hemma nar alla andra ar minst lika bleka men hua har kanns de som om jag lyser haha! De ska jag jobba pa. :p





Kommentarer
Agneta

Blek & vacker! både i själen och det yttre. Love you & älskar att du har det bäst. Puss

2010-02-12 @ 08:04:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0