Solig sondag

Kan inte pa sta att jag har na problem med sondagar har borta, har haft/har en riktigt bra en. :) Solen skiner pappa ar och gar drapar-rundan sa jag ar sjalv i lagenheten spelar musik och ligger pa ballan och solar. Funderar att ga ner till poolen en svang och ta ett dopp. Min branna ar mycke battre men har borjat flagna lite redan i ansiktet men jag har haft pa 30 solskydd sa de borde va lugnt. :) Har lyssnat klart pa 4 twilight boken, riktigt bra! Men ska de verkligen komma en femma?

Lyssnar pa Michael Jacksson och dansar runt i bikini och en tunskjorta medans solen skiner in mumms!



Kommentarer
Jessie

Det ska komma en femte bok men det är ingen fortsättning, vad jag har hört utan det är ur Edwards perspektiv helt som jag har fattat det.

2010-02-21 @ 10:41:05
URL: http://jezzy.blogg.se/
Madde

Fan vad härligt!!! :D aviiiiiis

2010-02-21 @ 16:50:07
URL: http://maddemoe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0