fast car

Nu har jag precis klippt till luggen sköönt! Jag har stört mig på den i flera veckor att den såg förjävlig ut men nu har jag fixat till den så nu är de bättre :). Köpte en sån frisörs kniv för flera år sen och har aldrig använt den, för sist så va de så kul hemma hos Persson så då klippte jag min lugg väldigt kort blev som lite föör kul. :P Men nu har den använts och den funka riktigt bra. :D Ikväll så ska jag va chaffis åt pojkarna som skulle ha en grabb-kväll eftersom Martin åker söder ut imorgon.. :/ Blev med bjuden men eftersom jag ska ut imorgon för att fira Jennie och Sissi så känner jag för att ta de lungt ikväll. :) Så då erbjöd jag att köra istället så jag är me men inte dricker. :) Jag vet inte om dom ser mig som en av pojkarna eftersom dom ville ha med mig på en grabb-kväll eller om jag bara har disspans? Aja jag trivs i deras sällskap så de är väl de viktigaste. Ska se om jag får me mig Sissi som Co. driver men hon jobbar så hon har inte svarat än men de vore roligt. :) Så kanske kan jag visa henne mina sladdar skills! xD




Jaa juste jag har oxå uppdaterat min framtids tavla! :) Va lite saker på den förut jag inte längre vill och då behövs en uppdate.





Kommentarer
Emelie

Du är så underbart söt!

2010-01-08 @ 22:06:35
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/
C

puss på dig med gumms! :D <3

2010-01-09 @ 14:46:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0