Rygga

Har fortfarande inte börjat packa.. Men jag ska alla fall ha en ryggsäck för Malin sa att de va lättast så. Ska packa allt i en rullväska men sen lämna den hos pappa och resa med rygga.
Idag händer de mycke ska på stan med Sissi nu snart ska jag hämta henne och sen blir de Middag på Samuri bio med tio tjejer och sen ska vi gå ut på Goa efteråt. :D Kommer bli en höjdar dag. :) -22 ute igen.. Smhi påstår att Februari ska bli den kallast månaden... Då säger jag bara de skiter jag i för jag är inte här då!!! :D Hihi men jag hoppas ni får de mys i kylan. ;) Och ni är välkomna att haka på mig och ni känner att kylan inte lockar. ;p
Näe men nu måste väl ändå Sissi va klar! Medelar sen hur dagen va. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0