storm..

Tror ni att jag har sovigt gott i natt eller?! NEJ verkligen inte! Känns inte som jag har sovit nåt alls.. Heeela natten har de stormat så de visslar i fönstrerna och sen så smattrar de på fönstrerna oxå efter som de typ "regnar" Is eller nåt? Så vid 6 fick jag nog och gick upp, vilket mamma va glad för hon hade ändå tänkt väcka mig och fråga om jag kunde skjutsa henne till jobbet så hon slapp gå ner till bussen. Och självklart kan jag göra de. :) Men när jag kom hem strax före 8 så va jag så trött så jag gick och la mig i mammas rum där de va knäpp tyst, eftersom vinden inte låg mot hennes fönster. Så nu är jag utvilad och ska åka försiktigt in till stan och möta Sissi. Kan säga att de är sjuukt halt på vägarna så kör lungt! 



Mycke man ser ut va? Men nyss snöade de lappvantar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0