Allt eller inget

Jaa nu verkar de vara klart jag ar nu snart en arbetande bartender!! Hur harligt som helst, pa mandag ska jag dit igen och skriva pa och fixa massa pappers arbete sen verkar de som att jag har jobb! :) Nu tanker inte jag lite pa de till 100% med tanke pa vad som hande sist men de ser juh lovande ut! :) Mycket nojd.
Pa mandag ar de flyttdag oxa, vi har bestamt att flytta till Base hostel tills vi hittar en ny lagenhet som vi bada ar nojda med sa de blir kul. :) Ska bli lite skont att komma ifran denna lagenhet och byta miljo. ;p
Alla fall sa blir de till att fira i helgen! Fira de nya kapitlet pa resan. :)
Sen ar de nastan helt bestamt att Mamma och ganget kommer ner till jul harligt!
Vet att de ar lite trakigt pa bloggen utan bilder men jag har inte tagigt sa manga pa senaste, blir mer sen. :)


Kommentarer
carro

Åhhhh cecilia grattis! :D

Hoppas det går bra! snart får vi bestämma date igen hör jag! får ta det när yran är över :)kör hårt tills dess! Saknar dig pussssssar!

2010-07-30 @ 18:39:06
agneta

välj ALLT ;-)för det går ju bra nu! Margaret ok med datum - vi betalar downpayment på torsdag!!!! WOOHOO... can't wait <3 <3 <3 <3

2010-07-31 @ 11:46:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0