Fredag kvall

Har haft en riktig tjej kvall for mig sjalv efter en lang jobb sokar dag. Som nagra vet sa blev de inge jobb pa pizzerian for han hade tydligen salt? Varfor anstaller man ny personal om man ska salja? Riktigt ledsen och forbannad va jag men de gav mig extra energi for att nu soka ett nytt jobb. Sa nu gick jag och lamnade 7 cvn och de lat lovande pa nagra stallen. :)
Alla fall tillbaka till min kvall mala naglarna, helkropps skrubbning med hemmagjord peeling blev babis len! Nu sitter jag med en kopp te och kollar pa nan konstig film och bara njuter.
Nu ar de forovrigt Jimmys tur att vara sjuk eller sjuk men han har ont i halsen och kanner sig seg sa nu blir han min forsoks kanin pa husmors kurer. An sa lange har han fatt gurgla med salt vatten (vilket jag vet funkar mot hals ont), atigt kiwi, tagit en shot vodka, sovigt och jag forsoker trycka i han massa vatten men han ar inte sa pigg pa de.. Sa nu jaklar ska han allt ma prima snart igen. :) Men han ar pa jobbet sa sa illa ar de inte annu som tur ar. Ma bota forkyling i forsta symptomerna serru. ;)


Kommentarer
Madde

Synd att det inte blev nått med jobbet :/

2010-07-26 @ 18:45:37
URL: http://maddemoe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0