Fredag kvall

Inte hant sa mycke idag, har vart kallt och sjukt blasigt! Men som tuuur ar sa kommer varen redan i Augusti har jag hort sa da borde de bli varmare snart. :) Va bara 15 grader har idag och blast burr!!
Aja har precis vart ner och tranat i vart lilla "gym" efter ha lagat en riktigt god ceacarsallad med kyckling, blev faktiskt lite forvanad att jag lyckades sa bra. Sag riktigt resturang lik ut, dock va den kopta dressingen aklig men den gjorde juh inte jag sa de gills inte. ;)
Funderar pa att ge mig pa att farga mitt har, va sa jakla omstandigt sist jag forsokte gora de sjalv. Maste som forsoka ha ogon i nacken eller nat nar man ska forsoka komma at over allt i bakhuvudet... Jimmt erbjod att hjalpa mig imorgon men jag kanner han sa han lar sova till typ 6-7 och de ar lite sent att borja farga har om vi ska ut sen. Vore skont att ha de klart hmm joo jag har juh klarat de en gang sa da borde jag fixa de igen. :) Har juh inte sa mycke battre for mig faktiskt. :p

Och ett GRATTIS till Jimmys pappa som fyller 50 idag! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0