Jimmy 23

De har vart en perfekt helg faktiskt, solen har lyst skont pa oss jimmy har vart ledig och vi har firat hans fodelsedag. :) Vi drack lite vin i fredags kvall men jag madde inge bra av trotthet och for mycke sol sa de blev ingen utgang sen lordag sa klev jag upp tidigt eftersom min man fyllde 23. Kan tillagga att han ar javligt nojd att fa vara 4 ar aldre an mig men inte lange till! Gick till Wollies de forsta jag gjorde, ni sag juh hur de blev med mitt forsta cupcake forsok.. Meen jag hittade tartbotten faktiskt, mycke battre och roligare att fa en tarta istallet. Sa de blev tarta och farskt brod som inhandlades, nar jag kom hem sa blev de montering av tarta och pyta lagenheten med bandiroll och partyhattar. Jag kom intagandes med tarta presenter sang och partyhatt! Han blev glad for presenterna meen jag tror han blev lyckliast av tartan och sjalvklart min vackra morgonstamma! :)
Kvallen kom Pelle over och de blev utgang till the Valley. :) Sondag va de solning i parken som stod pa schemat och kika pa marknaden pa Eagel point. Som sagt perfekt helg!





Kommentarer
Susanne

Tack snälla Cissi för att du tar så bra hand om min "stora pojke". Det var en konstig känsla att inte få fira honom på plats. Det är ju inte alls samma sak att sms:a eller ringa. Men när jag ser fotona så ser jag att han mår bara bra. Jag förstår att tårtan föll honom i smaken!!!

2010-07-29 @ 18:03:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0