Nys och hjartat stannar?!

"När du nyser stannar alla kroppsfunktioner, t.o.m. hjärtat." De visste jag inte, laskigt jag nos typ minst 10 ganger per dag nar jag va sjuk sa sammanlagt sa stod mitt hjarta stilla i en min kanske?! :O Kan val aldrig va bra haha.
Jag mar alla fall mycke battre, madde battre redan igar. Sa jakla skont att ma battre igen! Ar fortfarande lite snorig men annars ar de bra. Va ute pa en lang promenad idag for att fa lite luft och motion. De va Jimmy som tipsade om rundan och den va riktigt fin att ga! Har bilder om jag kan visa lite senare.
Idag har jag oxa fatt usb-stickan fran pappa sa nu ska jag antligen fa installera Photoshop! Eller jag forsokte installera de men de va sa manga filer sa jag ar inte saker vilken som ar installationen sa Jimmy far hjalpa mig nar han kommer hem. Han ar namligen och hjalper Pelle att flytta igen, nu ska han flytta till en lagenhet i stan igen som han skulle dela med nagra andra om jag fatta ratt?
Laangtar tills klockan 18.00 idag far da ska vi namligen se Twilight eclips!!! Underbart! Sen nasta manad sa kommer sista Harry Potter filmen ut, eller forsta delen av sista filmen alla fall, den va tydligen sa lang sa dom fick dela den pa tva. Man kan juh hoppas att dom har premiar inte allt for langt isar. :p Aterkommer ikvall med bilder fran idag och en kommentar om filmen. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0