With love..

Idag vill jag rikta en tanke till de som just har mist nagon i fortid. Fick igar veta att en tjej pa Oscars skola ar inte langre med oss pa jorden efter en tragisk olycka. Sen sag jag oxa en ung kille som jag vet att nagra av mina vanner kanner dog i en bil olycka. Jag blir alltid sa gripen nar sant har hander i var lilla stad for de kanns sa nara pa nat vis. Kanner man dom inte personligen sa har man alltid vanner som gjorde de. De blir sa patagligt hur skort vart mannisko liv ar. Kanns sa otroligt konstigt och overkligt att en manniska kan spela brannboll i ena stunden med sina vanner och andra stunden inte langre finnas. Jag vet inte vad jag skulle gora om jag skulle mista nan i min familj eller nan av mina vanner, jag alskar er!
Forsok att leva i stunden verkligen kanna lyckan i de som ar nu, sluta oroa dig om framtiden.
Usch vad ledsen jag blir grater floder nar jag laser pa hennes FB, mitt hjarta gar ut till vanner och familj till den unga flickan. <3



Kommentarer
Anonym

Kunde inte sagt det bättre - älskar dig och är lycklig över att du finns. <3 mitt hjärta

2010-06-07 @ 19:10:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0