Stradbroke Island

Kom hem fran en kalas harlig helg pa Stradbroke Island igar. Jag, Jimmy, Pelle, Jason (jimmys jobbar kompis) och Helen Jasons fru akte dit och bodde i ett as fint hus nagra fa meter fran stranden men varldens javla utsikt fran ballkongen. Tydligen sa ar de vart ca 10 miljoner kr som en rik tandlakare som Helen kanner ager, latt att jag vill hyra de igen for de va fan inte dyrt att hyra nu nar de ar lag sesong.  Man kunde se delfiner fran balkongen valar oxa fast de hade vi inte turen att se tyvarr inte hajar heller men delfiner sag vi alla fall! :D Dom hade tyvligen stang hela main beach for att de va massor av hajar som hade komigt in i torsdags men da va vi inte pa on, fan oxa! Vill se en haj haha!
Kan latt foresla att aka till Stradbroke nar ni ar i Australien och i Brisbane, underbar o kunde latt bo dar! Tar typ 40 min med bil farja over och 20 min med passagerar bat sen ar man i storstan igen, perfekt!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0