Trodde jag ja!

Tihihi Nu kan jag inte skylla pa att jag inte har en dator langre for att jag har namligen kopt en liten dator idag!! :D Kanns kalas bra faktiskt, den ar sa liten sa de ar nastan att jag kan ha den i min handvaska, eller ja koper jag en normalstor vaska sa kan jag latt ha de. :)
Har nog glomt att saga de inte nu till helgen men nasta ska vi aka en helg till stradbrok island med nagra av Jimmys jobbar kompisar. De ska bli skit kul for att de ar val sesong dar nu sa vi ska pa val spaning och delfin, havs skolpadde spaning. Yeaah! :) Vi skulle juh se delfiner och skolpaddor nar vi va pa varna kajaktur men eftersom de va fucking storm ute pa havet dar vi paddlade med livet som insats kandes de som alla fall, speciellt nar en o lite langre ut fran dar vi va och harjade kallades for shark island. Mmm matligt laskigt ja! Men alla fall fick vi inte se sa mycke som fisk pa den turen, dom holl sig val borta fran regn, vagor och vinden. :p

Helt sjukt att jag har vart i Oz i typ 4 manader snart!! Jag som bara skulle stanna 3 :p. Underbart!

Skulle lagga upp en bild fran camen meen jag hittar inte vart bilden ligger sa de far va, ser ut som vanligt anda. :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0