uppdatering

Kan varna att de kommer kanske bli lite klent med uppdateringar for nu har jag inte nan data hemma langre.. Pelle har flyttat ut och datorn med han. :p Men jag ar pa jakt efter en egen liten billig dator, hade hittat en bra men sa va dom tydligen slut lite le blev jag allt.. Men ska pa jakt idag och jag haller alla mina tva tummar pa att jag hittar en! Sa sjuukt trakigt pa kvallarna att forsoka roa sig sjalv nar jag inte har en data. :p Plus att jag behover de for jobb sok och kunna ha koll pa allt spannade som hander hemma. :) Pa Fredag tar namligen min alskade van Cecilia studenten!! :)
Har inte sa mer att saga nu men de kommer :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0