Brisbane

Nu har jag ett film tips till er som ni bara maste ga och se!! The blind side heter den, sag den i forrgar och den va sa sjukt jakla bra! Mycket gripande och bra pa alla satt tyckte alla fall jag.

Haller pa att leta jobb for fullamuggar har i Brisbane och vi haller oxa pa att leta en lagenhet som vi kan bo i. Ska bli skont att ha eget rum, kok, badrum ja allt! Och slippa bo ur en rygga, packa upp och kolla vad man igentligen har med sig. :p Fa lite ensamtid ibland, kunna sitta framfor datorn och sjunga hogt i koket till sin favorit lat utan att folk kollar och undrar vad jag har for fel igentligen. :) Jimmy kommer att jobba natt sa da har jag kvallarna pa mig att sjunga ut haha, inte sa vakert att lyssna pa men man blir alltid pa battre humor! :D

Har blivigt daligt med bilder men de har inte vart sa jatte mycke att ta kort pa. :p Men de kommer, kliar sjukt i fingarna att fota men de ar sa jobbigt att inte ha Photoshop!! Men jag ska fa lana pappas data om ett par veckor nar Eva har akt hem sa da kan jag fota och trixa med bilder. :) Langtar!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0