Whitsundays

Sorry vet att jag har vart dalig pa att uppdatera men arligt sa har jag harft battre saker for mig. :) Sa jag hoppas ni starut med mig. :) Ar i Airlie beach nu och skulle ha akte pa en battur i mandags men den blev istalld pagrund av att de ar en stor cyclon dar ute till havs. Tydligen sa ska cyclonen kanske sla till har pa lordag, oarna runt omkring oss haller pa att evakueras. Snacka om att vi har fatt uppleva vader! Tsunami varning och nu en cyclon pavag in! Bara en jordbavning som saknas da. :p Jaa men i alla fall sa ar de inte na bra vader har uppe sa vi ska aka norrut igen bort fran cyclon baltet och regnperioden. Har aldrig sett sa mycke regn som jag har gjort den senaste veckan! De ar som om nan haller hinkar over oss. :p Sen blaser de mycke emellan at pga cyclonen, men ena stunden ar de stralande sol sa man ligger vid lagunen och mar gott sen en kvart senare sporegnar de.
Sa nu ar vi le regnat sa vi ska som sagt norrut och jobba. Sen aka upp senare och ta batresan da istallet. For aven om dom skulle hitta en av dom fa batarna som fortfarande gar ut sa vill man inte ut i de vadret och snorklingen och dykningen blir kass eftersom den har vispat runt i havet sa de blir grumligt.



Harligt hur fort vadret vaxlas!



Men vi har fina stunder oxa! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0