Inte den 10 maj

Fint väder i nästan två veckor underbart härligt! Idag har de dock regnat som om nån har vattnat oss med en vattenkanna. :p Men de är fortfarande rätt varmt typ 23 kanske man vill juh ha en kofta men annars är de lungt. :) Har oxå förlängt min flygbiljett så nu är de säkert att jag kommer stanna längre än den 10 maj Yey! :D Fast jag kommer missa saker hemma som jag skulle vilja vara hemma för som Sissis student och allt som hör de till och Vanessa som ska föda när som helst. Men jag får se bilder från studenten och en bäbis sover juh mest dom första månaderna. Men nu känns de lite läskigt att jag inte vet när jag kommer hem men väldigt skönt oxå! :) Nu är de bara ett förbannat jobb som saknas... :p
Nu har pappa landat i Sverige och ska bo i Umeå med S-Ö Hoppas han har de gött och valet är de rätta. :)


Kommentarer
Agneta

Hemligt! :-) Love you - allt gott du skickar ut kommer åter. PUSS

2010-05-05 @ 07:59:18
vanessa

Herregud syrran stanna kvar där du är och lev livet:)...bebisen kommer alltid att stanna kvar jag kommer att skicka bilder och som sagt så kommer den att sova hela tiden så den kommer ändå va rätt tråkig första tiden:)...är super avvis på dig :) pusspuss love

2010-05-05 @ 10:41:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0