Hyperdorm

Idag va vi ivag pa lite aventyr, kan juh inte bara sitta pa hostlet och mogla. Vi tog bussen till Hyperdorm, vi hade akt forbi de med buss forra gangen vi va pa vag hem fran Ikea. De va ett jatte stort kopcenter plus att dom hade laserhall, bowling, en stor bio och massa resturanger. Ma ta ganget dit sen nar dom kommer ner! Efter lite shopping, mest fonstershopping, sa akte vi vidare till Ikea for att ata middag. En riktigt mysig dag faktiskt. Men nu haller vi tummarna pa super sol imorgon sa vi aaantligen kan ga till south bank for att sola och bada. Maste fa lite farg innan mamma och dom kommer ner sa jag en gang i mitt liv far vara brunare an mamma, jaa en stund alla fall! :p



Eftersom jag har namnsdag sa fick jag ett par nya skor fran min mamma, alskar Rubi shoes billiga och snygga skor.



Tomten bara satt dar och vantade pa barnens onskelistor.


Kommentarer
agneta

Fiina <3, hoppas du ligger o myser på south bank nu ;)

2010-11-23 @ 10:43:44
Cecilia

Älskar skorna! Såå Söta! Hoppas du fick dig en bra dag!

2010-11-23 @ 20:27:03
URL: http://ceeciliam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0