Cairns

Okej nu ar vi i Cairns, har vart de ett par dagar. Nar vi kom fram klockan 6 pa morgonen va vi valdigt trotta efter en somnlos natt pa bussen, sa vi gick direkt till Gilligans hostel dar vi bor och hoppades pa att fa checka in ganska snart. Men dom hade inte in-checkning forns 14.00!! Liite less vi blev da, mest jag eftersom jag ar inte van att sova sa lite sa jag gick runt som en zombi hela dagen kandes som att jag hade lamnat hjarnan i Airlie eller nat. Vi tillbringade alla fall dagen pa stan for att kolla omkring och halla oss i rorelse sa jag inte skulle somna.. Somnade direkt efter vi hade fatt komma in i rummet, sov som en stock horde inget och hade somnat innan Jimmy va klar pa toan. Men vi vaknade nagra timmar senare och gick pa nattmarknaden. Va val inte direkt mycke att se och de va inte alls stort tyvarr MEN vi tog oss en 40 min massage for under 100 kr vilket var himmelsk! Va nan kinesisk massage och han tyckte att jag va valdigt stel i ryggen och undrade vad jag hade gjor... Bart en rygga pa 20+ kilo ar svaret pa den. Hittills sa gillar jag Cairns som stad ska prova nattlivet i helgen vilket sags ska vara storslaget sa vi far val se da. :) Gym har dom pa hostlet me, kan saga att jag har mitt livs traningsverk i armarna...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0