Nya aventyr

Imorgon kvall aker vi upp till Cairns en storre stad med mycke turister och dykbatar. Om de skulle krisa sa finns de aven fruktplockar jobb dar uppe som vi tankt prova pa. :p Men eftersom de ar en party stad sa finns de aven mycke barer och hostel som jag hoppas att hitta ett javla jobb pa!
Sitter just nu i koket pa hostlet och vanta pa att pasta vattnet ska borja koka och samtidigt ladda ner lite filmer sa vi har nat att gora pa den 10 timmar langa buss resan, sa lange batteriet haller... :p Helt sjukt hur stort Australien ar!! Inte skulle man hemma kunna tanka sig att sitta pa en buss i 18 timmar heller. Da skulle man juh vara ur landet och typ halvvags till spanien eller nat. Men har sa ar de inte sa farligt tycker man. :p 
Ar aven lite less pa min hud, den far inte farg!! Eller den far de sen sa pa nagra dagar sa ar den borta igen. Men till exempel igar, i lag ute vid lagunen jag smorjde ansiket men inget annat som en test pa min teori. Jag blev inte ans rod medans Jimmy va igar kvall rod som en tomat och brun idag.. LESS!! Va fan liksom, sa kul ar de juh inte att sola om man inte far farg.. Men ska ata fiskleverolja nu ett par veckor eftersom vi aldrig ater fisk och de kan bero pa de? Jimmy ater namligen bade de och zinc kan de va nat maybe?
Nae nu kokar pastan ma rora om..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0