11 September

Idag ar de 9 ar sedan allt hande i Usa, fattar inte att de ar sa lange sen anda. Kommer precis ihag vad jag gjorde nar jag fick reda pa de, jag och mamma va och handlade pa ica och horde de pa radion i butiken men vi trodde forst att de va ett skamt (varfor nu nan skulle skoja om de) sa vi akte hem och slog pa nyheterna direkt och sag de hela..

Men en rolig och glad sak om 11 September i ar ar att min systerson Oliver ska dopas idag, sa pappa akte ner igar och traffade sitt barnbarn for forsta gangen. :) Mamma ar pa vag ner med taget eller hon kanske ar frammme redan, sen ska hon aka en lang tag resa hem igen i natt. :p Onskar att jag kunde vara dar idag for att traffa famljen och traffa Oliver men pappa lovar att skicka bilder och Mamma lovade att beratta allt! :)

Annars livet i Australien fortsatter nu antligen med nya aventyr. Nu ar biljetten bokad upp till Airlie Bech pa mandag sa jag kommer vara framme pa tisdag morgon. :) Ska bli sa jakla skont att komma bort fran Brisbane, kanns som jag har sett nog av denna stad tills jul alla fall. :p Sa himmla fint uppe i Airlie sa aven fast de ar lite trakigt att lamna Jimmy i Brisbane sa kommer jag nog trivas ratt bra anda tills han kommer upp. Vilket ar efter typ en vecka haha.



Pappa med nyaste Bergholmarn :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0