Airlie Beach

Nu ar jag tillbaka i Airlie vilket kanns bra faktiskt! Ensamt som tusan men Jimmy kommer upp om en vecka sa jag ska forsoka ha jobb tills dess. :) Ar pa ett internet cafe nu for att skriva ut mina Cvn. Ska forsoka hitta nat billigt cafe eller nat for att fa i mig lite frukost/lunch innan jag borjar mitt sokande. Affaren har i byn ar sa jakla dyr men jag orkar inte ta bussen for att handla just idag de far bli nudlar till middag eller nat sant som jag har med mig.
Sjukt varmt ar de har uppe alla fall!! Fick typ en chock nar jag gick ut for de har vart typ 33 grader i bussen hela natten sa jag trodde vi skulle fa lite kallare nar vi gick ut ur bussen 9 i morse men icke! Har typ inte sovigt nat heller sa jag ar lite sliten blir en tidig kvall i kvall. :p Uppdaterar er mer senare nar jag kommer igang lite. :)
Kanns konstigt att va ifran Jimmy nar jag har vant mig vid att se han varje dag de senaste 7 manaderna. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0