Dag tva

Sa jakla varmt ut pa dagarna sa man smalter juh bort! Man far trana pa att ga sakta och drika mycke.
Alla fall hostelet jag bor pa kan man nog inte pasta ar de basta jag har bott pa, sangen ar sa ner luggen sa man kanner varje brada igenom madrassen, musiken och festen fran baren pa nedervaningen hor mycket val in i rummet och koket ar mindre an badrummet hemma i princip. MEN vi har balkong och pool vilket ar stort plus haha. Ar sa himmla sugen att ta varan batresa som vi har sa snart som mojligt for de ar sa fint vader och inga farliga maneter i vattnet sa man kan snorkla i bara bikini istallet for i vatdrakter och skit. :) Sa Jimmy har bestamt sig for att komma upp pa lordag istallet for tisdag sa vi kanske kan aka pa varan resa pa mandag och va borta tills onsadag vore underbart innan jag borjar jobba. :) Da far man lite hum om hur de ar pa en san bat sen nar jag forhoppningsvis far jobb pa en. :)





Mitt dorm room med 8 baddar med bakong som ser ut over staden och havet. :)



Kommentarer
Em

Du är så fin <3

2010-09-16 @ 20:33:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0