Älskade Farmor..

För ett par timmar sedan somnade min farmor stillsamt in.. Hon är hos änglarna nu.. De känns ändå skönt att veta att både Farfar och Janne väntade på henne, hon behöver liksom inte vara ensam där uppe. Känns så sjukt konstigt att dagen och livet går på som vanligt ändå. Middagen lagas, bilarna kör, tvn maler på som vanligt. Inget stannar upp, en underbar människa har gått bort men för alla andra är allt som vanligt. Även fast jag vet att hon säkert tycker att de är skönt att få vila nu, jag vet att hon kände sig klar för de har hon sagt så känns de sorligt såklart.
Farmor du är och kommer alltid att vara älskad av många. Ni håller ett vakande öga på oss däruppifrån så länge tills vi ses igen, fast de får dröja ett tag hoppas jag ändå. ♥




Kommentarer
mamma

Fint skrivet och fin bild.... you, lovely person <3<3<3<3

2011-04-17 @ 10:42:39
Cecilia

Jättefint skrivet kära du!! Nu har hon det jättebra men hon är redan saknad! Hör av dig om du behöver mig! Åker till Sverige ikväll! <3

2011-04-17 @ 13:00:58
URL: http://ceeciliam.blogg.se/
Em

I såna här stunder mår jag bra av vetskapen att himlen finns. Vila i frid!



Puss gumman.

Ring om du vill. Vilken tid på dygnet!!!

2011-04-18 @ 18:36:51
Nellie

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 05:21:09
URL: http://gravidforsakring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0