Sommaren på besök!

Så härligt väder idag! +19,8 grader i skuggan och typ 28 eller nåt i solen. Så underbart att kunna gå ut i sommarskor och kortärmat. :) Jag bli verkligen lycklig i hela kroppen när de är varmt ute åhh vad jag älskar att bo i Örebro! Sommar värme i April?! Jag är helt salig haha.
Jag va uppe med tuppen i morse har blivigt van att kliva upp tidigt så de blev frukost på balkongen i solen. Har vart och tränat med Jimmy på förmiddan, sen när han drog på jobbet så gick jag in till stan och tillbaka. En underbar dag!



Kommentarer
mamma

.... är aaaaaaaavundsjuk. ingen sommar ännu, men tydligen har luften äntligen tagit slut för det är vindstilla. unnar dig alla soliga dagar för alltid <3<3<3<3

2011-04-19 @ 06:55:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0