Parkfesten i Lindesberg.

I helgen har min älskade vän Emelie vart här och känt på Örebro lite. Hon flyttar juh hit på Lööööördag! :D
Så i Lördags va de fest i Lindesberg, väldigt roligt att äääntligen träffa några av Jimmys vänner. :) Så här får ni lite bilder från de. :p Känner mig inte på skriv humör idag känner jag så jag lägger upp bilderna istället, en bild är värd 1000 ord sägs de.
Jimmy fick köra till förfesten i Lindesberg...
Medans vi hade förfest bak i bilen. ;)
Väl framme så blev karl´n snabbt pepp. :D
Gänget. Sen blev de inte fler bilder.. :) Kul hade vi alla fall och de ska bli sååå kuuul att Emelie flyttar hit! :D


Kommentarer
Em

Skoooooooj var det!!!

2011-08-25 @ 11:52:35
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0