Shopping

Min lediga dag idag så de blev shopping. Känner att hösten närmar sig och att jag inte har nå höstkläder, jag har typ inga kläder alls egentligen. Så de blev ett par skor, en marinblå klänning och en svart poncho. Hittade massa annat men jag får vänta tills min lön eller om jag kanske får lite slantar på min födelsedag. :D
Klänningen och ponchon orkar jag inte ta på mig och visa er men de får ni väl se inom sin tid. :) Men skorna ville Mamma gärna se (eftersom vi båda är skogalna!) så dom ser ni här. :) Snygga vett ni, antingen med nå snygga färgade strumpbyxor eller vita frillstrumpor funderar jag på kanske skulle sitta fint. :)
Fick glädjande nyheter idag oxå, Jimmy påpekade att vi kanske skulle ta och skaffa oss en liten kattunge när vi flyttar till vår nya bostad. Jag höll på trilla av soffan av glädje!! Saknar Greta (som ändå har flyttat hemifrån.) så jag vill så gäärna ha en katt igen, så mysigt! Så vi får se hur de blir men HOPPAS!
Näe nu ska jag ta mig ett glad vitt vin och stoppa in laxen i ugnen, Jimmy har precis åkt till jobbet så de blir en riktig me day. Mys. :)


Kommentarer
Anonym

Snygga o sköna vet jag som provat

2011-08-14 @ 17:19:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0