Work

Sitter på jobbet, de känns att de är fredag och att jag har jobbat hela veckan. Är som trött och seg men jag är ledig imorgon innan jag jobbar på söndag så de är skönt. Då blir de att köpa lite flyttlådor och kanske börja packa ihop lite saker, men tydligen så får jag inte rota runt allt för mycke i lägenheten enligt Jimmy. Kan gissa att de ligger födelsedags överaskningar någonstans. Spännande. :D
Emelie ringde han vi hyr av och hon ska få taöver lägenheten efter oss. Blir juh perfekt!! Båda att hon har någonstans att bo, sen att vi kan bo kvar några dagar längre medans våran nya lägenhet blir fixad. Så slipper vi flytta ut och hitta någonstans att ha sängen. :p



Gaaammal bild från när jag klippte lugg! Har bara tillgång till arkiv bilderna när jag är på jobbet. Men de är roligt att se va man lagt upp genom åren. :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0