Julbord

Veckan har de väl inte hänt så mycke, mest njutit av ledighet. Har julpyntat hemma och virkat en massa, även fått ett milt sims beroende. :p Men nu är granen uppe och lyser så fint. :) Idag äre julbord med Jimmys familj, blir spännande för jag har aldrig vart på julbord och vet inte riktigt va de innebär. Men de blir mys, tydligen svensk tradition att gå och äta julbord före jul. Är inte så förtjust i julmat men de är inte de viktigaste :). Just nu sitter jag på en handbolls match och kikar på när jommys yngsta bror spelar. :) en dag av första. :)



Kommentarer
mum

:-) du fick till granen fint! handboll - jo, jag tackar - jag tar och fixar pepparkaksdeg då, bakar imorgon. blåsigt lite snö o MÖRKT. love you for always love you for ever...

2011-12-03 @ 14:55:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0