Back on frösön!

Nu äntligen går de att skriva! Är tillbaka på frösön igen efter år på resande fot, känns så konstigt för de känns inte som att man har vart borta. Allt ser lika ut och jag vet inte allt är som samma fast alla vänner har flyttat. :p
I onsdags så landade jag på bromma och sen åkte jag direkt till uppsala och träffade min älskade och saknade vän Emelie! Satt och fikade och pratade om vad som hade hänt under de 1½ året som inte har setts plus gamla minnen. Huuur mysigt som helst. :)
Sen på onsdag så ska jag åka till Norge och spendera ett par dagar med Sissi och gänget vilket jag längtar galet mycke efter!! Fick en så rolig julklapp av Sissi som jag fick öppna först nu eftersom mamma inte fick sina väskor tills dom va hemma igen. Massa bilder från alla hyss vi har gjort genom tiden och en film. :)











Kommentarer
Cecilia

Vi har haft sådana grymt härliga stunder med varandra!! Och fler blir det i helgen ;) snaaart ses vi!! :D <3

2011-02-04 @ 23:31:47
URL: http://ceeciliam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0