Sol och fint väder...eller?!




Vaknade upp till sol i morse -2 i solen (-11 i skuggan..), perfekt för en promenad på isen in till stan. Jotjena... när vi kom ner höll jag på att frysa ihjäl! De blåste typ isvindar och de va så jävla kalllllt. Folk säger liksom måste passa på när det är sol, men hallå de är sol varje dag alla dagar i veckan. Ibland är de moln för, ibland snö eller regn men solen lyser alltid bakom molnen ska man ta vara på solen då oxå, liksom passa på när det är sol? Vist idag va de soligt och fint MEN de snålblåser och är skit kallt men ändå åker folk skridskor och ler. Folk är inte riktigt kloka!!! Aja vi överlevde alla fall som tur va, fick dessutom ta bilen hem från stan. Första jag gjorde när jag kom hem va tappa upp ett hett bad som jag nu har legat och tinat i. :)


Kommentarer
mor

GUUU va fiiin du är <3<3<3<3

2011-02-22 @ 16:29:05
Emelie

Men alltså Gurkan? Serri?

Nu skäms jag lite...



;)

2011-02-26 @ 11:02:05
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0