truck kort.

Framme i Norge, så himla kul att träffa Sissi igen! Spenderade kvällen med att komma ikapp vad som har hänt i varandras liv under året. :p Nu på morgon har alla tjejer gått till jobbet så jag är kvar i huset med grabbarna. Tänkte åka in till stan om ett tag, ska ta bussen så jag hoppas verkligen att jag kommer rätt. De är väl tillbaka igen som är värst antar jag. :p Dom bor i ett jätte fint och stort hus 8 pers, men i helgen så kommer vi bli 13 eller 14 personer så de  kommer bli skit kul! :)
Slakt sesongen va tydligen över så de blir inte att jobba på slakteri ännu alla fall. Men man  kan tydligen få ta truck kort genom arbetsförmedligen så jag kanske ska göra de. För man behöver typ truckkort för att jobba på lager och där tjänar man pengarna tydligen. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0