Australia day

Vi  hade en kanon bra Australia day vilket är Australiens national dag. Vi åkte till Bondi och de va så sjukt mycke folk men inte så soligt men sjukt jäkla varmt! Dom filmade oxå till Bondi rescue,  vi sett att dom har gjort  fler dagar lite coolt då. :p Eftersom vädret inte va de bästa så åkte vi hem efter typ två timmar bara och satt i parken resten av kvällen. Drack vin spelade kort och hade de mys. Våra picknick grannar började slåss som fan så 6 poliser kom och tog hand om dom haha. Mitt första slagsmål som jag sett. Dan va super mysig och härlig kväll, blev dock ingen utgång för Jimmy hade ont i huvudet men de va en kanon kväll ändå!
Nu är så så nära tills hemgång så jag får panik bara att tänka på de. :p Flyga är inget jag älskar att göra, ingen hobby om jag säger så... Men jag har googlat på hur man ska göra för att få störst chans till en uppgradering på flyget. :p



Ni ser juh hur mycke folk som är på stranden, ser juh knappt sanden för allt folk. :p



Bondi rescue teamet.



I parken.











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0