Basta dagen!




Hade en san jakla bra dag igar!! Vi bor nu pa varldens finaste hotell/lagenhet riktig pretty woman stil pa de hela. :) Mitt i stan ligger de oxa sa de ar gang avstand till opera huset och de ar vardens utsikt pa 44 vaningen. :p Fick de i julklapp av mamma och dom. Sen vilket verkligen toppade dagen och gjorde min vecka va att min alskade van Cecilia ringde pa deras nyar! Saknar dig sa himla mycke!!! Men de ar bara en manad kvar nu sen ska jag aka till dig direkt!! Sa de bokar jag sa du vet ;)


Kommentarer
Cecilia

Helt underbart att få prata med dig! Känns hur bra som helst att det bara är 1 månad kvar! Du förstår nog inte hur mycket jag längtar!!! <3

2011-01-03 @ 02:02:24
URL: http://ceeciliam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0