Två veckor kvar tills kylan..

Om två veckor åker jag hem.. Kom på idag att jag inte ha nå kläder som passar vintern när jag landar i Stockholm, sen åka buss till Centralen och ta tåg till Östersund. Har inga skor, långbyxor eller jacka har  bara en tunn kofta och en halsduk haha! Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa de heller.. Men de är liksom inte sånt man tänker på i 34 graders värme.
Veckan som har vart har vi mest softat på Bondi, shoppat inne i stan (jag har fönster shoppat..) och bara njutigt av värmen och denna underbara stad. :) På lördag kväll så åker Jimmy till Melbourne för att dyka med hajar, så de blir några dagar själv för mig. Ska bla. upp i Sydney tower hade jag tänkt mig, tydligen bra utsikt. :p

Nu när man har ställt in sig på att man ska åka hem så börjar jag faktiskt längta mer och mer, okej inte efter kylan och snön precis! Men typ att äntligen få träffa mina tjejor igen, min syster ska komma upp och jag får träffa min systerson för första gången och sånt. Bara att få sova i en skön säng med täcke och kudde som jag inte har gjort på ett år längtar jag till. :p Men jag lär väl ångra mig efter två veckor. :p





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0