All work work..

Jag har faktiskt blivit frälst av Ullared, jag trodde de skulle va mycke skit men de är många kända märken som jag andvänder. Inte alls så mycke chep shit som jag trodde. :) Köpte en träningströja precis en sån som jag har letat efter för enbart 50 spänn bara en sån sak? Och massa skönhetsprodukter som jag använder tillvardags fanns för halva priset, kanon bra ju! Dock kan jag inte fatta hur man lyckas köpa saker för typ 10.000? Vi köpte för 2300 ca och då va de saker till oss båda plus saker till hemmet eller va man ska säga. Men folk är juh som galen där inte, tur att vi åkte tidigt för när vi va klara och skulle betala va de inte en kö men maaassssoooor med folk där i början av affärn´. En bra dag vad de verkligen men nu börjar verkligheten och min första 6 dagars vecka börjar idag, känns tungt.


Kommentarer
vanessa

jag o Ollie som trodde vi skulle fått fin besök ;)

2011-07-04 @ 23:10:14
URL: http://themama.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0