Helg!

Åh nu är de helg och den ska jag verkligen ta vara på för nästa vecka börjar mitt sommar schema på riktigt och jag jobbar typ bara 6 dagars veckor. Så om ni undrar va jag gör kan vi nätan ta för givet att jag sitter på jobbet och häckar.. :p Men de blir bra med pengar så jag får tänka på de så. Jag håller på att längtar ihjäl mig efter yran veckan!! Jaja mycke tjat om de men de är verkligen en hemvändarfest hela veckan och många har jag inte sett på snart tvåår! :O
Har vart super fint väder i veckan så härligt när man är ledig alla fall. De är så jag glömde bort att de kommer att bli vinter snart igen, är ju som van vid de här vädret nu så jag glömmer att de blir att leva i tjockjacka i flera månader sen.. Vi lär ju bli tokig och typ fly till Thailand eller nåt haha. Varför  bor man där de blir en sån kall vinter igentligen? Äh nu ska jag ta mitt vinglas och sätta mig ute på balkongen  och njuta av sommaren. :)


Kommentarer
mamma

jamen här är det 14 grader så det är fleece på speciellt som det blåser som fan från fjällen också - jag förstår inte vad du pratar om sommar och hett hela tiden, igår var oscars kompisr här och grillade satt ute tills jag satte på bastun gick o la mig o ringde ner till altanen o sa att den var varm om dom ville.... och dom ville :-) troro jag det........ NJUT du som är där det går, jag satt faktiskt och tittade på hus i örebro idag ...häpp!

2011-07-01 @ 23:25:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0