Midsommar

Vi hade de jätte mysigt uppe i Östersund! Åhh jobbigt att vi va tvungen att åka tillbaka så fort.. Men jag hann träffa alla jag ville. :) Jag hann träffa Carolinerna, Sissi, Emelie och min familj, va så jäkla härligt att hänga med brudarna igen! Jisses vad jag saknar dom. <3 Så nu räknar jag ner dagarna tills jag åker upp till yran för då får jag vara där en hel vecka. På Midsommar så va vi i Rätan och festade och sen så körde vi hem lördag eftermiddag.
Veckorna framöver så jobbar jag i princip varenda dag.. Jag vill ju va ute i finvädret!
Jaa juste, vi kommer att bo kvar i våran lägenhet ett år till! Woho! Så ska vi få flytta in våra egna möbler ska bli så härligt att få möblera så de känns som hemma. Perfekt!


Kommentarer
agneta

Det går bra nu ;-) köp en lott! Vilken fin bild!!!

Längtar tills ni kommer upp <3<3<3<3

2011-06-28 @ 19:49:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0