Helgen

Är så glad för att min älskade vän Emelie kommer i helgen! :D Så lägesedan jag hade girltime så de ska bli myys!! Sen hoppas jag att Em känner sig lite snäll och kan hjälpa mig med mitt långa livlösa hår, kanske kan klippa av lite om jag har lite tur. ;) Så blir de party på lördag yeey!

Va precis ute på en promenad i de fina vädret så skönt med sol och barmark, men jag tycker allt att dom ska sopa. Får sjukt med grus i skorna. :p Hörde att de va -9 grader hemma i morse.. huua va jag är glad att jag flytta söderut! :D



de påstås att de ska bli 17 grader nästa vecka :O Let´s hope it´s true.


Kommentarer
Mum

Njut av Emelie och av vädret <3<3<3 förväntar mig att ni har en super helg med bara godsaker!

Bara -8 imorse

2011-03-31 @ 08:43:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0