Lindesberg

De här med att uppdatera går väl sådär haha men jag hoppas ni står ut. Jag är nu halvt flyttat till Örebro/Lindesberg, letar jobb och lägenhet men undertiden så bor vi i Jimmys brors lägenhet på helgerna och hos hans mamma/pappa på veckorna. :) Så då va man lite halvt sambos då.
Idag har de vart kalas härligt med sol som faktiskt värmer och vindstilla, så vi gick på en långpromenad. :) Undrar om det är våren som är här eller om den bara retas, Jimmt säger att snön borde vara borta innan månaden är slut! Yeey. Men jag hoppas jag hittar ett jobb snart för jag klättrar på väggarna, haha håller på att bli galen att inte jobba och tjäna pengar!! gaaahhh!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0