Lyx

Idag blir de lyx för hela slanten. Vi ska nämligen till relaxen på gustavsviks badet i Örebro och sen har jag fått en massage klockan 2 hur lyxigt är inte de då!? Jag har världens bästa pojkvän alla fall! :D <3
Annars då så va vi och tränade på gym igår, de är fan sorligt hur dålig kondis man har fått!! Usch så nu ska de bli bra igen, har jag lite av ett projekt att hålla på med på dagarna. Har hittat en lägenhet idag som är för tre månader bara men de är en början allafall. Känner inte att vi kan bo hos Jimmys föräldrar tills vi hittar den perfekta permanenta lägenheten. Så de är bra att ha börjat alla fall, Känns som att vi verkligen tränger oss på här. :p En vuxen karl som flyttar hem hos föräldrarna igen, me inte nog med de han har med sig sin vuxna flickvän oxå haha. Näe så jag ska höra med Jimmy vad han tycker, prefekt eftersom de va inflytt så snart som möjligt på den plus att den är inne i Örebro. :)



Hittade den här bilden igår och de är fan lätt min dröm sommarstuga eller kanske snarare vinterstuga! Hur mysigt va inte de där då!!


Kommentarer
Anonym

jag jobbar gratis som trädgårdsmästare :-)

2011-03-09 @ 20:57:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0