Nu slog de tydligen slint...

Asså vad är fel på svenska folket?! Eric Saade? Är ni seriös eller???? Okej jag inser att jag har vart borta ett år och jag har inte en aning om vart jåsen Eric Saade kom ifrån men inte fan är låten bra! Vet inte riktigt hur de blev att jag såg finalen av melodifestivalen eftersom jag lovade mig att sluta se skiten för två år sen. Men inte kommer den lilla sprätten vinna hela eurovision!! Så typisk svensk blahablaha låt tysh je då.. Fans mycke bättre låtar, Swingfly va bättre, Danny är snyggare och bätte och Linda så hel skön där har vi en låt som man blir glad av varse man vill eller inte (fast kanske inte en vinnar låt men..). Pff Eric Saade seriöst vill rycka ut öronen när jag hör skiten! Hejar på ett annat land i år om jag ser final finalen.
Fast introt med dansarna va jävligt bra, de kan jag inte ta ifrån han! De va riktigt snyggt. Men refrängen pajar allt.



Kommentarer
vanessa

lr huur DANNY BOY skulle vunnit :)



men saade är ju så gullig men töntig låt :P

2011-03-13 @ 10:04:22
URL: http://mammivanessa.blogg.se/
Kaihelen

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-04-12 @ 15:13:35
URL: http://kaihelen.blogfuture.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0