Vår

Va på promenad in till stan idag första gången själv, det gick de skit bra. Hem är de en annan sak, jaja jag gick lite vilse när jag skulle hem men Jimmy styrde mig hemåt. :p Så nu är jag ganska säker på att jag hittar hem.

Imorse när jag vaknade fick jag en trevlig överaskning för på bordet stod en bukett tulpaner och en fin lapp som väntade på mig. :) Underbar kille man har!

Har vart en riktig husfru idag med att städat, handlat, tvättat ( hade min första tvättid någonsin, vuxenpoäng) Och lagat massa pizzor till Jimmys matlådor så nu sitter jag med is på mina fingertoppar som jag brände..





Ni ser juh hur lite snö de är super härligt!! Går runt och njuter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0