Världens bästa dag!

Åh vilken dag, vilken underbart härlig dag, en sån dag som man blir glad av ända in i själen.
Va som sagt på relaxen idag på gustaviksbadet oj så fint de va har aldrig sett på maken! Skulle kunna bosätta mig i omklädningsrummet för de va så tjusigt, fick morgonrockar och handdukar oxå. Så idag har jag åkt rutchkanor(?),  badat bubbelpool, läst tidningar och bara umgåts med min käreste. Men bäst av allt va avslutet som va en timme lång massage, de satt fint kan jag säga! Så nu är jag härligt avslappnad, go och lycklig. Jag har de så bra vett ni och inte nog med de har jag även världens bästa pojkvän. <3 Den här dagen kan jag leva läänge på. :)
Nu tog jag inga bilder där inne (inte tänkte jag på de...) men jag kan säga att när mina älskade vänner kommer hit så är det där de blir tjejdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0