Bergavning


Igår va de som sagt begravning för min älskade farmor. De va en sån vacker begravning och en sån varm och bra präst som dessutom kunde sjunga. De va jobbigt inne i kyrkan ett tag men sen när vi gick ut igen så blev de okej. De var ingen kista inne i kyrkan vilket jag tyckte va skönt, blir så mycke tyngre då tycker jag.. Men de va väldigt fint. :)









Efteråt så va det middag och sen samlades de flesta på Bichop arms för att ta en öl och bara umgås. Satt på uteserveringen med massa filtar och de va så himla trevligt att få umgås med släkten som de ändå inte blir så ofta. Vi satt där i många timmar långt efter solen gick ner. Tack Bergholms släkten för mysiga dagar tillsammans. Jag hoppas att nästa gång vi alla samlas är för bröllop eller nåt glatt. :) <3 Vi saknade bara Vanessa och Oliver såklart.






Kommentarer
mor agneta

Cecilia du skriver så bra, dina ord berör... vad kan jag säga mer än att du är en underbar person. Love you for always <3<3<3

2011-05-21 @ 19:01:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0