Imorgon bär de av.

Imorgon så åker jag upp till Umeå för Farmors begravning på fredag. Ska flyga upp med Vanessa och Oliver, får äntligen träffa min systerson för första gången! :D Så jag håller på att tvätta och packa. Förstår inte hur folk orkar i flera års tid bo på så sätt att man måste boka tvätt tider, springa upp och ner till tvättstugan, vill man ha ett speciellt plagg till kvällen så får man hoppas att de finns tid.. Näe hoppas vi kan ha tvättmaskin i våran nästa lägenhet!! Men de är regnigt och bara 13 grader idag så jag har väl inget bättre för mig ändå. :p
Har så mycke olika känslor för att åka upp till Umeå, ena stunden längtar jag som tusan eftersom jag får träffa min familj och de va ett tag sen. Men sen får jag panik och vill verkligen inte åka när jag kommer på anledningen till att jag ska åka upp. Fram tills nu så har allt känts så overkligt och långt borta men nu börjar allt bli så verkligt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0