On the road again

Sitter nu i skrivandets stund på bussen som ska ta mig till Arlanda, ska byta i västerås men sen så. :) De är värst vad jag flyger mycke de här året de är inte precis min favorit sysla.. Speciellt inte ett sånt litet jäkla plan så bara man släper väder på skakar hela planet.. Men de ska väl gå bra som vanligt. Vannessa och Oliver ska inte åka upp för lillplutten har ögoninflamation så de är lite tråkigt. Tur är väl att restan av släkten kommer så de blir trevligt ändå! Min kusin har juh förlovat sig så de är roligt och skaffat hund för den delen. :)

Himmla smart att dom har internet på bussarna nu förtiden, blir så filosofisk när jag lyssnar på musik och tittar ut genom fönstret och ser alla gröna träd swicha förbi. Så de är möjligt att jag uppdaterar mer än vanligt idag. Vi får se hur uttråkad jag blir.

Nu ska jag börja läsa min nya bok Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. :)




Kommentarer
Mum

Jaha, snyggt blått nagellack ser jag :) förstår att det blev lite loggat när du väl börjat läsa boken.

Vi ses snart. Love

2011-05-19 @ 07:00:21
Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 04:03:10
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0