Frisör.

Nu äre så att de blir två lite tråkiga inlägg på rad.. Men de är väl bättre att ta dom i ett svep så är jag klar sen, må få ur mig de.

Va ju som sagt och klippte mig i torsdags. Och nu har jag tantfrilla. Vilket jag upptäcker  dagen efter då jag tvättar ur stylingen hon gjorde, vilket i sig oxå va en knepig ena. Hon har alltså klippt av ca en deci och jag höll ju på att tuppa av när jag upptäckte de.  Ni förstår att mitt hår växer ca ett centimeter per decennium så när jag äntligen har fått mitt långa hår som jag vill ha så har de tagigt hela mitt liv typ. Därför hatar jag att måsta gå till nya frisörer för uppenbarligen så går vissa inte att lita på... Men jag har inget val för min äälskade frisör Sara på Attityd i östersund verkar ha slutat, och jag kan för mitt liv inte hitta henne. Hon är den första och ändra som förstår hur jag vill ha de. Hon klipper så de blir fräscht men ändå inte känns så mycke kortare. Hon är ett geni helt enkelt. Men nu tänker jag fan sluta klippa mig och leta land och rike efter Sara! Är de nån som vet en vettig frisör man kan anförtro sitt heliga huvud till? För jag går inte me på att gå till nån annan som tänker förstöra mitt hår i framtiden.

Jaaaa jag är lite less på samhället just nu.. Men nu är de ute ur mitt system typ alla fall och jag tänker undvika speglar. Alla fall tills mitt schampo kommer med posten och de har börjat verka.



Sooo true i mitt fall..



Kommentarer
Emelie

Jag tycker du var fin i håret. Du ser definitivt inte ut som en tant iallafall =) <3

2011-11-22 @ 21:00:43
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/
Cecilia

Pernilla har aldrig gjort mig missnöjd och klippt och slingat mig hos henne i 3 år? Aldrig misslyckats med färgning eller något.

Så har jag vart hos två andra när Pernilla inte kunde, båda fuckade upp helt. Ena fick inte ens bort min utväxt och den andra gjorde så slarvigt så jag hade utväxten kvar, fläckvis.... Pernilla är som du säger att Sara är, ett geni! Hon klipper också lite men ändå tar bort det slitna, sen är hon alltid 100% ärlig! PROVA HENNE!!!

2011-11-22 @ 21:06:04
URL: http://ceeciliam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0