Jobb

Sitter på jobbet precis packat upp veckans varuleverans.
Jag och mannen min va till Ikea igår och köpte sista möbeln till vårt hem, en bokhylla. Härre gu så fort de gick vi han knappt in tills vi satt i bilen igen och va snopen på hur snabbt vi bestämde oss för en. Men tung som satan va den, men vi lyckades släpa upp den dom fyra våningarna. Så nu står den feta lådan i hallen i väntan på montering, men de får bli imöra när jag inte jobbar. Hade svärföräldrarna på besök i veckan, och iochmed de så fick vi en jätte fin tavla med bilder på oss i. Skitfin är den, fick den av jimmys mor. :) Så de blir tavel uppsättning oxå. :D



Hitta em gammal bild på Empan igår blad massa papper :)



Kommentarer
mams

Bilder vi vill ha foton på tavlan och fetbyrån!!

2011-10-26 @ 13:39:06
Anonym

Förövrigt de finaste och fylligaste ögonbryn jag sett :)

2011-10-26 @ 13:56:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0