Tisdag kväll.

Sitter här på jobbet igen då och försöker att fokusera på pengarna jag kommer få, försöker ignorera hur trött jag är. Spelar lite Wordfued på mobilen men alla är juh såå dryg på att lägga... Får gå hem om en timme.

Jaja jag lovade juh att uppdatera er om i fredags, va de i fredags, jo men de va de. I fredags va nog den mest perfekta dagen jag har haft på ett tag. Vaknade av solen som sken in runt 7.30 med Jimmy som precis vaknade samtidigt. Så vi låg i sängen, lyssnade på radio och pratade, ubermysigt. Sen åkte vi in till Örebro för shopping,  blev  bjuden på resturange och bio efteråt. Ujujuj så bortskämd och nöjd jag kände mig, som en prinsessa. Sen att få somna i min karls trygga armar va de perfekta avslutet på dagen. Hela helgen va faktiskt perfekt. Härligt, jag är inne i en perfekt period märker jag. De är juh alltid lika trevligt. Plötsligt kändes allt så mycke mindre jobbigt att sitta här. Lyssnar juh faktiskt på Rod Steward så jag har de rätt mysigt, gu va klagar jag i, tar tillbaka de i början.







Kommentarer
mams

<3 <3 <3

2011-09-28 @ 09:12:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0